Koszyk

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i umieść go w przesyłce.

2. Korzystając z opcji Szybkie zwroty - Inpost. Wypełnij formularz i wyślij zgłoszenie.

3. Po zaakceptowaniu zgłoszenia przez nasz dział zwrotów i reklamacji, otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail z kodem zwrotu, który znajdziesz również w swojej aplikacji mobilnej InPost lub w wiadomości SMS od InPost. Kod zwrotu jest ważny przez 14 dni.

4. Umieść kod zwrotu na przesyłce i nadaj ją w dowolnym paczkomacie.

 Zobacz mapę Paczkomatów InPost 24/7

CO DZIEJE SIĘ DALEJ?

    Weryfikacja przez dział reklamacyjny

Gdy przesyłka z reklamowanymi przez Ciebie produktami do nas dotrze, ustosunkujemy się do Twojego zgłoszenia w ciągu 14 dni.

Zobacz § 7 Regulaminu sklepu Kuchnia Zdrowia po więcej informacji.